Brauciens notika uz aizsaluša ezera virsmas Somijā mīnus četru grādu temperatūrā. "Nokian" testa pilots veica kilometra distanci abos virzienos, ar elektromobili sasniedzot absolūto maksimālo ātrumu 260,06 km/h. Mērījums tika veikts ar "Racelogic VBOX" GPS mērierīci. Jāatzīmē, ka Ginesa rekorda grāmatas pārstāvji nebija iesaistīti mērījuma sertificēšanā.
E-RA elektromobilis bija aprīkots ar 225/40 R18 izmēra "Nokian Hakkapeliitta 7" riepām.
Prototips aprīkots ar četriem elektromotoriem, kas kopumā attīsta 383 zirgspēku jaudu un 3 200 ņūtonmetru griezes momentu. Tas ļauj 1,7 tonnas smagajam E-RA līdz 100 km/h paātrināties aptuveni sešas sekundēs. Ar 33 kWh litija jonu akumulatoru komplektu var nobraukt līdz pat 200 km distanci. Braucot ar maksimālo ātrumu, elektromotori patērē 1,25 kWh uz kilometru.
E-RA joprojām ir Helsinku Metropolijas Tehniskās universitātes projekts. Iepriekš ar to tika uzstādīts ātrākais apļa laiks Nirburgringas trasē elektromobiļiem ar pielaidi braukšanai pa koplietošanas ceļiem.
Ja video neizdodas noskatīties iegultā veidā, aplūkojiet to šeit!