"Opel Ampera" hibrīds uzvarējis Montekarlo ekorallijā, kurā varēja piedalīties tikai automobiļi ar alternatīvo dzinējspēku. Sacensībās piedalījās aptuveni 30 dažādi autoražotāji un kopumā ap 130 dalībnieku, starp tiem arī septiņas "Ampera" automašīnas, tai skaitā viena privātā "Ampera" komanda.
550 kilometru distancē sāncenšu starpā bija, piemēram, "Renault Fluence Z.E.", "Tesla Roadster" (šajā ekorallijā uzvarēja pērn un 2010. gadā), "Mitsubishi I-MiEV" un "Peugeot Ion". Rezultātā pirmajā desmitniekā finišēja četri "Opel Ampera", izcīnot arī pirmo pozīciju.
Šajās divās dienās komandas bija pakļautas vienmērības testiem, un, nodrošinot maksimālu noslodzi saviem pārvietošanās līdzekļiem, tām bija jāpierāda arī savas braukšanas iemaņas. Uzmanība tika vērsta arī degvielas patēriņam. Pateicoties koeficientam, kas tika iegūts no aprēķiniem izmantojot spēkrata svara, CO2 emisiju daudzuma, enerģijas blīvuma no degvielas un tās patēriņa lielumus, organizatori bija spējīgi iegūt salīdzinājuma vērtību un izveidot kopējo rangu.
Atgādinām, ka "Opel Ampera" elektromobilim 16 kWh litija jonu akumulatori nodrošina 150 ZS jaudu (370 Nm). Atkarībā no ceļa seguma un braukšanas tehnikas 40 līdz 80 km var veikt, izmantojot tikai elektrisko motoru un neradot kaitīgās emisijas. "Ampera" riteņi vienmēr tiek darbināti elektriski.
Veicamās distances palielinājuma režīms aktivizējas brīdī, kad akumulatori ir gandrīz izlādējušies. Tad pieslēdzas 86 ZS jaudīgais 1,4-litru benzīna dzinējs un darbina elektrisko ģeneratoru, kas tālāk apgādā akumulatorus, nodrošinot iespēju veikt vairāk nekā 500 km lielu distanci bez vajadzības uzpildīties.
"Opel Ampera" līdz 100 km/h paātrinās aptuveni deviņās sekundēs un maksimāli sasniedz 161 km/h.