Vizuāli "Passat Alltrack" modifikācija no standarta modeļa atšķiras ar 17 collu "Valley" vieglmetāla diskiem. To izceļ arī matēta hroma logu līstes, ārējo atpakaļskata spoguļu korpusi un radiatora dekoratīvais režģis. Sudrabkrāsas jumta reliņi, apakšdaļas aizsargs, miglas lukturi, kā arī "Alltrack" logo priekšā un aizmugurē skaidri norāda, ka šī ir "Passat" modeļa paaugstinātās pārgājības versija.
Atšķiras arī automobiļa dizains. Pateicoties palielinātiem rampas pārbraukšanas un uzbraukšanas leņķiem un par 30 mm lielākam klīrensam, "Passat Alltrack" tagad piedāvā arī uzlabotu braukšanu apvidus apstākļos. Dzinēju aizsargā izturīga tērauda apakšdaļas aizsargplāksne.
Šī automobiļa dzinēju klāstā ietilpst viens TSI benzīna turbodzinējs ar 210 ZS jaudu un divi TDI dzinēji, kas attīsta 140 ZS jaudu (ar manuālu transmisiju) un 170 ZS jaudu (ar DSG transmisiju). Abi TDI agregāti ir "BlueMotion" tehnoloģiju versijā ar "Stop & Start" sistēmu un bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmu.
Visi modeļi aprīkoti ar pastāvīgo "4Motion" visu riteņu piedziņu.
Latvijā "VW Passat Alltrack" maksā, sākot no 32 812 eiro.