"BMW Motorsport" pirmais veikums bija "BMW 3.0 CSL" sacīkšu kupeja un rallijam sagatavotais "BMW 2002". Savukārt pirmais sērijveida produkts bija 1974. gada "535i" (E12 – rūpnīcas indekss), kas atšķīrās ar jaudīgu dzinēju, sportiskāka regulējuma balstiekārtu un spēcīgākām bremzēm.
Pirmais "BMW" sporta nodaļas modelis ar "M" indeksu tā nosaukumā bija "M1", kas debitēja 1978. gadā. Šis vidusmotora komponējuma automobilis pēc homologācijas tika izgatavots 455 vienībās.
1980. gadā "BMW Motorsport" debitēja Formula 1 čempionātā ar 1,5-litru četrcilindru turbopūtes dzinēju, kas attīsta 800 zirgspēku.
Četrus gadus vēlāk debitēja "M5" sedans un "M635CSi" kupeja. 286 zirgspēku jaudīgais "M5" tika dēvēts par vilku jēra ādā, jo ar 245 km/h tas bija visātrākais sērijveida sedans.
Pēc panākumiem F1 čempionātā "BMW Motorsport" lūkoja salonauto sacensību virzienā, šim nolūkam 1986. gadā ieviešot "M3" modeli. Ar četrcilindru atmosfērisko dzinēju tas kļuva par visveiksmīgāko "BMW" modeli autosportā līdz pat mūsdienām.
Līdz ar otrās paaudzes "M3", kas tika ieviests 1992. gadā, "BMW" bija pirmais autoražotājs pasaulē, kas sērijveidā ieviesa sekvenciālo pārnesumkārbu ("Sequential M Gearbox").
Mūsdienās "M" versijas tiek piedāvātas gandrīz visiem "BMW" modeļiem, pat apvidniekiem. "BMW M" paziņojis, ka turbopūte ir tās tehnoloģiju nākotne.