Kompānijas "Opel" elektromobilis "Ampera" kļuvis par visvairāk pārdoto pasažieru elektrisko automobili Eiropā, šajā segmentā aizņemot 20% tirgus daļu, liecina aizvadītā mēneša jauno auto realizācijas dati Eiropā.
Visveiksmīgākais tirgus "Opel Ampera" modelim ir Nēderlande, kur ir jūtama valdības iniciatīva šajā jomā. Nēderlandē "Opel Ampera" maijā ieguvusi 77% pasažieru elektrisko automašīnu tirgus daļas, padarot sevi par segmenta līderi ar milzīgu pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem, kuru daļas mērāmas tikai viencipara procentu izteiksmē. "Opel Ampera" modeļa Nēderlandes tirgus daļas vidējais lielums no gada sākuma līdz šim brīdim ir vairāk nekā 50%, tādējādi iespējams uzsvērt tā pieaugošo popularitāti šajā valstī.
Tāpat "Opel Ampera" ir visvairāk pārdotā elektriskā automašīna arī Vācijā, kur tai pieder vairāk nekā trešā daļa tirgus, bet Šveicē – 44%.
"Opel Ampera" modelis izcīnījis virs 50 dažādiem vietējiem un starptautiskiem apbalvojumiem, kuru skaitā ir "Eiropas Gada auto 2012" un "Pasaules Zaļākais auto 2011". Atzinību izpelnījušies arī tā sasniegumi drošības jomā, kas apbalvoti ar "EuroNCAP" piecu zvaigžņu maksimālo novērtējumu.
16 kWh litija jonu baterija darbina "Ampera" modeļa 150 ZS jaudīgo elektrisko motoru. Atkarībā no ceļa seguma, braukšanas tehnikas un temperatūras, 40 līdz 80 km var veikt, izmantojot tikai elektrisko motoru un neradot kaitīgās emisijas. Veicamās distances palielinājuma režīms aktivizējas brīdī, kad baterija ir gandrīz izlādējusies, nemanāmi sāk strādāt 1,4-litru benzīna motors (86 ZS) un darbina elektrisko ģeneratoru, kas tālāk apgādā bateriju, nodrošinot iespēju veikt vairāk nekā 500 km lielu distanci bez vajadzības uzpildīties.
Latvijas tirgū "Opel Ampera" pagaidām nav pieejama. Vācijā šis elektromobilis maksā no 43 900 eiro.