Kompānija "Audi" Londonā atklājusi savu pirmo virtuālo auto salonu "Audi City". Šajā auto salonā viss "Audi" modeļu piedāvājums ir digitālā formā – katrs spēkrats tiek demonstrēts trīsdimensiju veidolā, ko var aplūkot ekrānos.
Tāpat katrs klients varēs uzzināt detalizētu informāciju par "Audi" tehnoloģijām, kā arī izvēlēties savai gaumei atbilstošu automobiļa komplektāciju, riteņa disku dizainu un salona apdare, vērojot attiecīgās izmaiņas ekrānā.
""Audi City" apvieno sevī labāko no divām pasaulēm – produkta digitālo prezentāciju un personisko kontaktu ar dīleri. Jaunais auto salona formāts sniedz lielākas iespējas automobiļu personalizācijas demonstrācijā, kā arī ciešāku saiti ar mūsu klientiem," preses paziņojumā norāda "Audi" tirgvedības un realizācijas vadītājs Peters Švarcenbauers.
Līdz 2015. gadam "Audi" plāno atvērt 20 tamlīdzīgus virtuālos auto salonus visā pasaulē.