Foto: Publicitātes foto
Remonta darbu kvalitāti par svarīgu izvēles faktoru atzinuši 93% no autobraucējiem, bet remonta pakalpojumu izmaksas ir nozīmīgas 82% autobraucēju, savukārt kopumā 79% no visiem autobraucējiem visaugstāk vērtē auto servisu personīgo attieksmi, bet 77% svarīgs auto servisa izvēles faktors ir komunikācija ar klientu, izskaidrojot veiktos remonta darbus un to nepieciešamību, liecina "Wolk after sales eksperts GmbH" konsultanta Krišjāņa Āboltiņa veiktā Latvijas autobraucēju aptauja.

Aptaujā arī noskaidrots, ka tikai 15% respondentu pirms auto servisa izvēles ļoti svarīgi ir veikt piedāvājumu izpēti un cenu salīdzināšanu, bet nedaudz vairāk (16%) aptaujāto ir atzinuši, ka cenu izpētes kritērijs ir nesvarīgs. Tikmēr 20% autobraucēju par ļoti svarīgu faktoru atzinuši citu ieteikumus un rekomendācijas. Vien 3% atzīst, ka noteicošākais auto servisa izvēlē ir bijusi reklāma medijos. Dažādām servisa akcijām un cenu atlaidēm kā svarīgākajam izvēli ietekmējošam faktoram uzmanību pievērš 13% aptaujāto. Auto servisa attālumu kā ļoti svarīgu faktoru ir novērtējuši tikai 18% no aptaujātajiem, bet 34% autobraucēju atzīst, ka noteicošā nozīme ir iespējai nekavējoties saņemt nepieciešamos servisa pakalpojumus.

Veiktā aptauja arī liecina, ka 19% respondentu remonta darbus savai automašīnai visbiežāk veic pašu spēkiem, 20% izmanto radu vai paziņu palīdzību, 27% pārsvarā izmanto kādu no neatkarīgajām remonta darbnīcām, 20% – tikai neatkarīgās remonta darbnīcas, bet 14% savus spēkratus remontē auto ražotāja autorizētā servisā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!