Kompānijas "BMW" apakšnodaļas "BMW Designworks" galvenais dizaineris Sandijs Makgils uzskata, ka baltās krāsas popularitāte arī automobiļu jomā saistāma ar "Apple" baltajiem produktiem.
"Pirms "Apple" [jaunākajiem produktiem] baltā krāsa asociējās ar tādām lietām kā ledusskapis vai flīzes vannasistabā. "Apple" balto krāsu padarīja vērtīgu," intervijā izdevumam "Yahoo Autos" skaidro Makgils.
Tādējādi "Apple" ar saviem populārajiem produktiem – "iPhone" un "iPad" – balto krāsu padarīja kā vienu no pircēju izvēlēm, arī iegādājoties automobili. Līdz tam automobiļu pircēji no baltās krāsas vairījās, jo tai nepieciešama bieža aprūpe, jo uz tās pat mazākie netīrumi ir uzreiz pamanāmi.
Kā jauno modi automobiļu krāsu izvēlē "BMW" dizaineris min zilo, oranžo, brūno un bronzas toni.