Ceļa posmos, kas aprīkoti ar fotoradariem, satiksmes negadījumu skaits, kuros tiek gūti ķermeņa ievainojumi, samazinās par 20%. Pētījumā īpaša uzmanība veltīta arī fotoradaru blakusefektiem, ieskaitot ”ķengura efektu” – strauja bremzēšana, ieraugot fotoradaru, kam seko strauja ātruma palielināšana, pabraucot garām fotoradaram.
Pētījums norāda, ka pastāv atšķirības starp stacionāro un pārvietojamo fotoradaru radītajiem efektiem. Stacionārie fotoradari uzskatāmi par efektīvākiem, jo ar to palīdzību satiksmes negadījumu skaits samazinās par 35%, savukārt pārvietojamo fotoradaru gadījumā šis rādītājs ir 14%. ”Ātruma pārsniegšana ir galvenais autovadītāju izraisīto satiksmes negadījumu faktors. Tieši tāpēc ir svarīgi izmantot dažādas metodes un instrumentus, ieskaitot fotoradarus, lai mainītu autovadītāju sliktos ieradumus un aicinātu viņus ievērot ātruma ierobežojumus,” norāda ”Renault” Braukšanas skolas vadītājs.