Automobiļu komponenšu ražotāja vadītājs deviņus pārnesumus dēvē par ”dabīgo robežu” spēkratu automātiskajām transmisijām, jo katra nākamā pārnesuma pievienošana palielinātu konstrukcijas sarežģītības pakāpi un svaru, kas nesniegtu vēlamo degvielas ekonomiju.
Pirms trim gadiem ZF ražošanā ieviesa astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu vieglajiem pasažieru un kravas automobiļiem. ZF apgalvo, ka salīdzinājumā ar sešpakāpju automātisko transmisiju tā nodrošina par 11% labāku degvielas ekonomiju.
Savukārt nākamgad ZF ražošanā ieviesīs deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kuru sākotnēji iegūs ”Chrysler” grupas automobiļi. Šī jaunā transmisija degvielas ekonomiju uzlabošot par 16% salīdzinājumā ar sešpakāpju pārnesumkārbu.
Neskatoties uz ZF vadītāja ”dabīgās robežas” uzskatiem, tuvākajā nākotnē autobūvē tiks ieviesta arī desmitpakāpju automātiskā pārnesumkārba, par kā izstrādi pirms kāda laika paziņoja dienvidkorejiešu ”Hyundai”. Arī ”Ford” un ”General Motors” paziņojuši par kopīgu darbu pie deviņu un desmit pārnesumu automātisko transmisiju izstrādes.