Foto: DELFI

Čehu automobiļu markas "Škoda" oficiālais pārstāvis Latvijā "Karlo Motors" ceturtdien, 29. novembrī, Rīgā rīkoja jaunā "Rapid" modeļa testu dienu klientiem un žurnālistiem.

Izmēģinājumiem (aptuveni 30 minūšu brauciena maršrutā) bija pieejami dažādu modifikāciju "Škoda Rapid" automobiļi – ar 1,2-litru turbopūtes benzīna dzinēju (105 ZS), 1,4-litru turbo un kompresora motoru (122 ZS) un 1,6-litru dīzeļa agregātu (105 ZS).

Jāatzīmē, ka vēl šis modelis pieejams ar 1,2-litru benzīna atmosfērisko dzinēju (75 ZS) un minētā 1,2-litru turbomotora mazāk jaudīgo versiju (85 ZS).

Lai arī "Škoda Rapid" modeli pats autoražotājs sauc par sedanu, formāli tas uzskatāms par liftbeku, jo tā bagāžnieka vāks atverams kopā ar aizmugurējo stiklu.

No pirmajiem "DELFI Auto" iespaidiem var atzīmēt, ka automobilis ieturēts jau tradicionālajā, koncernam "Volkswagen" raksturīgajā konservatīvajā stilā. Lai arī šī mazcenas sedana apdarē plaši izmantota plastmasa (piemēram, durvju apšuves ir viscaur plastmasas), tā ir uz tausti samērā kvalitatīva, labāka nekā dienvidkorejiešu alternatīvām par šādu cenu. "Škoda Rapid" dzinēji un transmisijas ir jau guvušas rūdījumu citos VW koncerna produktos, šeit nekādu pārsteigumu. Kas nav mazsvarīgi – aizmugurē sēdošo kājām ir gana daudz vietas! "Mazcena" jūtama skaņas izolācijā – riteņu arkās dzirdēs katru akmentiņu, bet braucot šosejai piemērotā ātrumā, labi dzirdami ceļa trokšņi.

"Škoda Rapid" cena ir no 11 740 eiro (versijā ar 75 ZS benzīna dzinēju), tomēr ikdienas braukšanai piemērotāks būs vismaz 1,2-litru turbopūtes motors, par kuru jāpiemaksā vien aptuveni 500 lati. Pat labi aprīkotas "Škoda Rapid" jaudīgākās versijas cena nesasniegs 20 tūkstošus eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!