Kompānijai "Renault" piederošā rumāņu auto marka "Dacia" kļuvusi par "slaucamo govi", intervijā aģentūrai "Automotive News Europe" atzinis franču autoražotāja operāciju direktors (COO) Karloss Tavaress.
Lai arī kompānija "Renault" publiskajos finanšu pārskatos nenodala savu pārstāvēto marku finansiālos rādītājus, ASV investīciju banka "Morgan Stanley" aprēķinājusi, ka "Dacia" peļņas norma ir deviņi procenti –, tas ir pat vairāk nekā populārāko "premium" segmenta automobiļu ražotājiem. Turklāt tas ir ļoti labs raksturlielums pašas kompānijas "Renault" ietvaros, kuras globālā peļņas norma aizvadītā gada pirmajos sešos mēnešos bija tikai 0,4%.
Tik lielu "Dacia" peļņas normu analītiķi skaidro ar apstākli, ka šīs rumāņu markas modeļus ārpus Eiropas piedāvā ar "Renault" marku ar vismaz 20% uzcenojumu. Piemēram, Eiropā "Dacia Duster" apvidnieks maksā 12 līdz 19 tūkstošus eiro, kamēr tas pats modelis ar "Renault" emblēmu Brazīlijas tirgū maksā 21 līdz 27 tūkstošus eiro.