"Auto ražošanas biznesa modelis ir kļuvis sarežģītāks. Ja pagātnē galvenokārt tika ražoti automobiļi ar iekšdedzes dzinējiem, tad šodien autoražotājiem nākas saskarties ar plašu dzinēju tehnoloģiju klāstu. Mainīgie uzskati par hibrīdauto, elektrotīkla uzlādes hibrīdauto, ūdeņraža un ar akumulatoru darbināmiem transportlīdzekļiem norāda uz to, ka joprojām nav skaidrs, kura no šīm tehnoloģijām būs dominējoša," komentē Armine Movsisjana, SIA "KPMG Baltics" Transporta un loģistikas sektora vadītāja un uzņēmuma partnere Latvijā. "Īstermiņā atsevišķi autovadītāji, visticamāk, dos priekšroku hibrīdtransportlīdzekļiem, savukārt autoparki varētu izvēlēties elektriskos transportlīdzekļus. Tomēr, šķiet, ka tikai ar elektroenerģiju darbināmi transporta līdzekļi negūs virsroku vismaz tuvāko desmit gadu laikā."
"Atbilstoši Latvijas Vides politikas pamatnostādnēm 2009. – 2015. gadam elektromobiļu skaitam attiecībā pret jaunu reģistrēto transportlīdzekļu skaitu Latvijā ir jāsasniedz 1%. 2012. gadā šis rādītājs netika izpildīts (CSDD dati liecina, ka līdz 2013. gada 1. janvārim Latvijā bija reģistrēti tikai 12 transportlīdzekļi ar elektrības dzinēju un viens transportlīdzeklis ar elektrības un benzīna dzinēju)," norāda Movsisjana. "Ja Latvija vēlas veicināt elektrisko transportlīdzekļu attīstību, tad tuvākajos gados mums kopā ar daudzām citām valstīm būs jārisina liela skaita elektromobiļu uzlādes infrastruktūras jautājums. Kamēr nebūs atbilstošas infrastruktūras, elektormobiļu tirgus daļas izaugsmes iespējas būs visai ierobežotas."