Amerikāņu elektromobiļa "Tesla Model S" jaudīgākā modifikācija "Performance" uzstādījusi braukšanas dinamikas rekordu sērijveida elektromobiļiem, kā arī dragreisā pieveikusi vairāk nekā 500 zirgspēku jaudīgu "Dodge Viper SRT10" spēkratu.
"Tesla Model S" dinamisko raksturlielumu mērījumi notika ASV sacīkšu trasē Palmbīčā. Elektromobilis klasisko ceturtdaļjūdzes (402 m) dragreisa distanci veica 12,7 sekundēs (rezultāts salīdzināms ar itāliešu superauto), bet no vietas līdz 96 km/h paātrinājās 3,9 sekundēs, kas ir par 0,5 sekundēm ātrāk nekā ražotāja norādītajos datos.
Šos rezultātus reģistrējusi ASV Nacionālā elektromobiļu dragreisa asociācija, kura "Tesla Model S" pasludinājusi par visātrāko sērijveida elektromobili pasaulē.
Atgādinām, ka "Tesla Model S" debitēja 2009. gada rudenī Frankfurtes autoizstādē, bet tirdzniecībā ASV nonāca tikai aizvadītā gada vasarā. Šobrīd elektriskais sedans nopērkams arī Eiropā, kur tas atkarībā no versijas maksā 71 līdz 109 tūkstošus eiro. "Tesla Model S" aprīkots ar 85 kWh litija jonu akumulatoriem, kas bez atkārtotas uzlādes ļauj nobraukt līdz pat 480 km distanci.
Sportiskā "Performance" versija no standarta "Tesla Model S" atšķiras ar mazliet citādu interjeru, oglekļa šķiedras virsbūves aerodinamiskajiem elementiem un pneimatisko balstiekārtu.