Foto: Publicitātes foto
Franču grupa "PSA Peugeot Citroen" savām automobiļu markām nolēmusi ieviest jaunu pozicionēšanas stratēģiju. Tas tiks darīts, lai abu marku modeļi uzrunātu maksimāli atšķirīgu auditoriju, vēsta aģentūra "Automotive News".

"PSA Peugeot Citroen" nolēmis, ka "Peugeot" marka tirgū tiks pozicionēta augstāk par "Citroen". Tādējādi "Citroen" turpmākie C-sērijas automobiļi maksās lētāk par esošajiem modeļiem. Tomēr autoražotājs neprecizē, vai jaunie "Citroen" konkurēs ar nedaudz dārgākajiem "Ford" un "Opel" vai tomēr nonāks vienā nišā ar "Škoda" un "Hyundai".

Ražotājs norāda, ka turpmāk "Citroen" būs daudz vienkāršāks ekspluatācijā un iegūs mazāk tehnoloģisku izsmalcinājumu. Tomēr "Citroen" modeļu "DS" saime joprojām būs "PSA Peugeot Citroen" dārgākie spēkrati, kas uzņēmumam nodrošinās papildus ienākumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!