Bez aizķeršanās tika pievārēti vairāki simti kilometru. Pateicoties baterijas nemainīgas temperatūras kontroles sistēmai, pat stindzinoši apstākļi nesagādāja problēmas Eiropas vislabāk pārdotajam elektriskajam automobilim.
Ledum kļūstot vismaz 25 cm biezam, automašīnas var sākt izmatot tā sauktos "ledus ceļus" un no valsts piekrastes samērā netālu esošās salas sasniegt bez kuģu palīdzības. Uz vairākiem šādiem "ledus ceļiem", no kuriem daži bija pat 10 kilometrus gari, "Ampera" pierādīja, ka aukstums nav apstādinājis elektrisko mobilitāti.
Automobilis, izmantojot tikai baterijas resursus, var darboties līdz pat mīnus 10 grādu salam. Temperatūrai nokrītoties zemāk, distances palielinājuma režīmam paredzētais benzīna dzinējs darbina elektrisko motoru. Lai nodrošinātu pilnu jaudu, aukstos laika apstākļos baterija uzlādes brīdī tiek apsildīta, tādējādi tā tiek pasargāta, kad tiek uzsākta automašīnas darbība, un saglabā savu kapacitāti. Standarta automobiļa sildīšanas sistēma lieliski apsilda salonu, tādējādi nodrošinot papildu komfortu un ļaujot vadītājam izvairīties no garlaicīgās ledus skrāpēšanas no auto virsbūves.
"Ampera" modelis vienmēr darbojas elektriski. 16 kWh litija jonu akumulatori darbina modeļa 150 ZS elektromotoru. Atkarībā no ceļa seguma, braukšanas tehnikas un temperatūras, 40 līdz 80 km var veikt ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, izmantojot tikai elektrisko motoru un neradot kaitīgās emisijas. Pēc ražotāja datiem, "Ampera" patērē 1,2 l/100 km un izdala 27 g/km CO2. Modelis nodrošina 370 Nm griezes momentu un paātrinājumu no nulles līdz 100 km/h ļauj sasniegt mazāk nekā 10 sekundēs, bet automašīnas maksimālais ātrums ir 161 km/h.
"Opel Ampera" cena Vācijā ir no 45 900 eiro.