Foto: Publicitātes attēli

Kompānija "Volvo" šoruden sērijveida ražošanā ieviesīs jaunu dīzeļdzinēju saimi ar nosaukumu "Volvo Engine Architecture" (VEA). Šo motoru pamatā būs "i-ART" tehnoloģija, kas ļaus uzlabot degvielas ekonomiju.

Jaunā "Volvo" tehnoloģija no tradicionālās "Common Rail" sistēmas atšķiras ar to, ka kontrolē spiedienu katrā no degvielas iesmidzināšanas sprauslām. Jaunā tehnoloģija ļaus mērīt un koriģēt iesmidzināšanas spiedienu katrā no četriem cilindriem, tādējādi dozējot nepieciešamo degvielas daudzumu katram sadegšanas ciklam. Šāda "i-ART" sistēma darbojas, pateicoties speciālam mikročipam, kas uzstādīts katras sprauslas augšējā daļā.

Kā norāda "Volvo", daudz augstāks degvielas iesmidzināšanas spiediens salīdzinājumā ar jau pazīstamajiem dzinējiem, kā arī "i-ART" tehnoloģija ļaus jūtami samazināt degvielas patēriņu un kaitīgo CO2 izmešu daudzumu izplūdē. Vēl arī motors būšot jaudīgāks un ar labāku skanējumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!