"Terrafugia" pārstāvji apgalvo, ka šī lidojošā automobiļa pircēja apmācībai būs nepieciešamas vien piecas stundas, jo spēkrats izgatavots maksimāli līdzīgs tradicionālai automašīnai. Turklāt "TF-X" pacelšanās un nolaišanās sistēma ir pilnībā automātiska, ļaujot šo spēkratu izmantot arī profāniem.
Izstrādātājs pagaidām neatklāj detalizētu informāciju par "TF-X" prototipu. Tas aprīkots ar 300 zirgspēku iekšdedzes dzinēju, bet divi 600 ZS elektromotori paredzēti pacelšanās un nolaišanās procesam. Lidošanas režīmā "TF-X" spējīgs attīstīt vairāk nekā 300 km/h ātrumu un bez atkārtotas uzpildes nolidot līdz pat 800 kilometru.
Šai lidojošajai automašīnai ir arī vairākas drošības sistēmas. Piemēram, ja spēkratam nepietiks enerģijas, lai nolidotu līdz galamērķim, tas automātiski samazinās lidošanas augstumu un spēs veikt arī patstāvīgu nolaišanos. Tāpat lidaparāta salonā būs izpletnis un avārijas nolaišanās sistēma, ja borta dators uzskata, ka pilots nereaģē uz dažādiem signāliem.
"Terrafugia" norāda, ka pašlaik ir pāragri runāt, cik šāds lidojošais automobilis maksātu sērijveida ražošanā, tomēr atklāj, ka autobūvē to varētu klasificēt "ļoti dārgu luksusa auto" nišā. Ja arī izstādes process noritēs gludi, "Terrafugia" plāno, ka līdz "TF-X" ieviešanai ražošanā būs nepieciešami vismaz astoņi līdz 12 gadi.
Atgādinām, ka "Terrafugia" jau šobrīd veiksmīgi izmēģina lidojošā automobiļa modeli "Transition", tomēr no jaunā koncepta tas atšķiras ar atvāžamiem spārniem un skrejceļa nepieciešamību pacelšanās un nolaišanās procesā.