Baltijas transporta sludinājumu un tirdzniecības portāla "Autoplius" aptaujas rezultāti liecina, ka visai jūtami atšķiras tas, kādām "ekstrām" priekšroku dod sievietes un kādām – vīrieši. Vīriešu skatījumā nozīme ir iespējai izvēlētajam modelim uzstādīt jaudīgāku dzinēju, kvalitatīvu audio sistēmu un arī lietos diskus. Tikmēr sievietēm būtiskāks šķitis tāds automašīnas papildaprīkojums kā inteliģentā pārkošanās sistēma, apsildāms priekšējais stikls un autonomā apkures sistēma. Tomēr gan vīriešu, gan sieviešu skatījumā automašīnai vajadzētu būt aprīkotai arī ar multifunkcionālu stūri. Visretāk aptaujātie vīrieši un sievietes vēlējušies oriģinālus numurus, televizoru aizmugurējā sēdeklī un zīmējumu uz automašīnas.
Atšķirības izpaužas arī potenciālā jaunā automobiļa iegādē – jautāti, kādas markas automašīnu iegādātos, ja nebūtu nekādu finansiālu ierobežojumu, vīrieši ievērojami biežāk nekā sievietes norādījuši, ka izvēlētos "Mercedes-Benz", "Volkswagen" un "BMW" markas auto. Tikmēr sievietes biežāk nekā stiprā dzimuma pārstāvji vēlētos savā īpašumā iegūt "Lexus" un "Hyundai" markas spēkratus.
Līdzīgu marku automobiļiem arī dota priekšroka, atbildot uz vilinošo jautājumu, kuru slavenību automašīnas aptaujātie vēlētos iegādāties, ja būtu tāda iespēja. Vīrieši daudz biežāk nekā sievietes atzīmējuši, ka vēlētos iegādāties Andželīnas Džolijas un Breda Pita "BMW Hydrogen 7", Džima Kerija "Mercedes-Benz SL63 AMG" vai Pīrsa Brosnana leģendāro "Aston Martin". Tikmēr vairākums aptaujāto Latvijas sieviešu kārotu iegūt savā īpašumā Tairas Benksas "Lexus" markas automobili.
Aptauja veikta šā gada maijā, kopumā aptaujājot 500 respondentu visā Latvijā.