Foto: Publicitātes foto
Pāris nedēļās, kas pagājušas kopš "Jaguar F-Type" rodstera tirdzniecības uzsākšanas, britu autoražotājs izpārdevis pusi no šī modeļa spēkratu skaita, kas bija paredzēts visam šim gadam, vēsta aģentūra "Automotive News" ar atsauci uz markas vadītāju Adrianu Holmarku.

Pēc Holmarka vārdiem, "F-Type" rodsters veidos aptuveni 15 līdz 20 procentus no visa "Jaguar" šāgada noieta, kas sasniegs ap 60 tūkstoš vienību. Tādējādi šogad "Jaguar F-Type" tiks pārdots 9 līdz 12 tūkstoš vienībās.

Autoražotājs atklāj, ka aptuveni 90 procentiem "F-Type" pircēju šis ir pirmais "Jaguar". Galvenie rodstera noieta tirgi ir ASV, Lielbritānija un Vācija. Tāpat "Jaguar" cer uz šī modeļa veiksmi Ķīnā, kur, pēc markas vadītāja vārdiem, "vidējais miljonārs ir 38 gadus vecs vīrietis, kuram patīk demonstrēt savu labklājības līmeni".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!