"VW Transporter" (T5) pārbūves ietvaros motoram tika uzstādīts pārprogrammēts elektroniskais vadības bloks. Rezultātā divlitru biturbo dīzeļdzinējs attīsta 220 zirgspēku – par 40 ZS vairāk nekā standartā. Tāpat automobilim mainīta izplūdes sistēma, starpdzesētājs, eļļas radiators un amortizatori. Standarta riteņu vietā uzstādīti 18 collu diski ar "Dunlop Direzza" riepām.
Rekorda braucienā izmantotā "VW Transporter" nobraukums bija 128 747 kilometri. Turklāt pirms rekorda uzstādīšanas mikroautobuss Nirburgringas trasē nobraucis 790 kilometru, bet pēc veiksmīgā pasākuma ar to aizbrauca līdz Lielbritānijai.
Atgādinām, ka līdzšinējais Nirburgringas trases rekords komerctransportam bija 10 minūtes un astoņas sekundes, ko 2005. gadā uzstādīja Sabīne Šmita ar "Ford Transit". Turklāt iepriekšējā rekorda uzstādīšanai palīdzēja "Dodge Viper" superauto, kas brauca pa priekšu mikroautobusam, radot aerodinamisko aizsegu un ļaujot "Ford Transit" efektīvāk paātrināties.