"Iespējams, gan "zaļā domāšana", gan degvielas cenu pieaugums ir raisījis ekonomiskas braukšanas popularitātes kāpumu. Tāpēc novērojam augstu potenciālo dalībnieku interesi, jautājumus par ekorallija norises datumu šogad saņēmām jau vasaras sākumā. Taču vislielākā ir sacensību intriga – kāds tad ir mazākais degvielas patēriņš, ar kuru iespējams nobraukt 350 kilometrus garu ceļu, un kas ir tā automašīna, ar kuru to iespējams paveikt," stāsta DBS apmācību direktors Artūrs Priednieks.
Ekorallijā, līdzīgi kā jebkurās citās auto rallija sacensībās, dalībniekiem jābrauc noteikta maršruta distance ar papildus uzdevumu – patērējot iespējami mazāku daudzumu degvielas. Pirms distances automašīnu bākas tiek uzpildītas ar degvielu, tad aizzīmogotas un distances noslēgumā vēlreiz uzpildītas, lai izmērītu, kāds ir bijis degvielas patēriņš. Lai ekorallija rezultāti būtu salīdzināmi, dalībnieki tiek dalīti sešās grupās, atbilstoši to transportlīdzekļu masai, dzinēja tipam un litrāžai. Atsevišķa grupa izveidota dalībniekiem, kuri startēs ar hibrīdautomašīnām.