Cenu kā būtiskāko kritēriju auto izvēlē norādījis 41% respondentu, bet degvielas patēriņu – 33% aptaujāto. Nedaudz retāk kā izšķiroši automašīnas iegādes iemesli minēti tās vecums (27,1%) un virsbūves tips (sedans, kupeja u.c. – 25,1%), kā arī automašīnas zīmols (23,6%) un pārnesumkārbas veids (22,6%). Tikmēr visretāk automašīnas iegādes pamatkritērijs ir papildu aprīkojums (4,3%), spēkrata krāsa (3,1%) un iegādes procesa vienkāršība (3,1%).
Vīrieši daudz biežāk nekā sievietes šajā jautājumā atzīmējuši, ka, pērkot jaunu automašīnu, viņu izvēli nosaka cena, tips un degvielas veids, bet sievietēm būtiskāks aspekts šķiet transportlīdzekļa vecums.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit