"eClutch" būtībā ir vidutājs starp sajūgu un tā pedāli. Par sajūga disku kustību atbild elektriskais mehānisms, kas saņems signālu no pedāļa. Ja sistēma uzskatīs, ka motors var noslāpt, elektroniskais mehānisms pats vadīs sajūga diskus, nodrošinot vienmērīgu automobiļa gaitu.
Tādējādi "eClutch" sistēma manuālo pārnesumkārbu, piemēram, braucot sastrēgumos, ļaus izmantot kā automātisko – uzsākt braukšanu un apstāties, nenospiežot sajūga pedāli. Turklāt pirmo pārnesumu arī varēs ieslēgt bez sajūga izspiešanas. Autovadītājam sajūga pedālis būs jāizmanto, tikai pārslēdzoties citos pārnesumos.
Kad "eClutch" sistēma varētu nonākt sērijveida automobiļos, pagaidām nav zināms.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit