Šāgada informatīvā kampaņa "Lielāks – labāks" ir radījusi lielāku izpratni autoīpašniekos, liekot apzināties, ka "Bonus – Malus" attiecas uz ikvienu autoīpašnieku, jo "Bonus – Malus" ir viens no galvenajiem parametriem, kas tiek ņemts vērā aprēķinot OCTA cenu, informē Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) priekšsēdētājs Juris Stengrevics.
Lai informētu autoīpašniekus par "Bonus - Malus" sistēmu, "Bonus - Malus" klašu aprēķinu un to ietekmi uz OCTA cenu, LTAB mēneša garumā rīkoja informatīvu drošības kampaņu "Lielāks – labāks". Kampaņas ietvaros tika pastiprināti uzrunāti autoīpašnieki, veidojot viņos izpratni par to, cik būtiski ir neizraisīt ceļu satiksmes negadījumus un regulāri apdrošināt savu civiltiesisko atbildību.
Kampaņas ietvaros ar masu mediju starpniecību, akcijas vēstnesēm, izmantojot digitālo platformu, kā arī nepastarpinātā ceļā tika uzrunāti autoīpašnieki, skaidrojot "Bonus – Malus" veidošanās principus. Kampaņas laikā būtiski palielinājās LTAB mājas lapas apmeklētība, un autovadītāji izmantoja iespēju detalizētāk iepazīties ar "Bonus – Malus" sistēmu, kā ar citām priekšrocībām un servisiem, kuri ir pieejami LTAB mājas lapā.