Nākamā gada pavasarī koncerna "Fiat" vadītājs Serdžio Markione prezentēs jau ceturto stratēģijas plānu pēdējo deviņu gadu laikā, kā glābt un attīstīt "Alfa Romeo", lai šīs markas automobiļu realizācija jau tuvāko gadu laikā varētu sasniegt plānoto līmeni, vēsta aģentūra "Automotive News".
Saskaņā ar sākotnējo Markiones plānu "Alfa Romeo" markai, neskatoties uz tikai trim modeļiem piedāvājumā ("Mi.To", "Giulietta" un "4C") līdz 2014. gadam bija jāsasniedz ikgadējā izlaide pusmiljona vienību apmērā. Šāds mērķis tika izvirzīts vēl 2010. gadā, bet jau gadu vēlāk šī prognoze tika samazināta līdz 400 tūkstošiem automobiļu gadā, bet 2012. gadā – līdz 300 tūkstošiem.
Šāgada pirmajos deviņos mēnešos "Alfa Romeo" markai izdevies realizēt vien 51 tūkstoti automobiļu. Markione paziņojis par jauna "Alfa Romeo" piecgades stratēģiskā plāna izstrādi, par kā detaļām pagaidām informācija tiek turēta slepenībā.
Pēc provizoriskas informācijas, "Alfa Romeo" grasās atteikties no priekšpiedziņas modeļiem un izstrādāt jaunu šasiju, iespējams, ciešā sadarbībā ar "Maserati". Visupirms šī platforma, kā gaidāms, pēc diviem gadiem tiks izmantota "Giulia" sedana pamatā. Šis spēkrats plānots konkurencei ar, piemēram, "BMW" 3. sēriju.
Tāpat "Alfa Romeo" markas piedāvājumā tikšot ieviests sportisks rodsters (tas šobrīd tiek izstrādāts sadarbībā ar "Mazda"), "BMW" 5. sērijas konkurents, kā arī divi kompakti apvidus automobiļi, kas konkurētu ar "BMW X1" un "X3".