Foto: Publicitātes foto

Koncerns "General Motors" (GM) plāno pēc diviem gadiem, 2015. gada beigās, atteikties no "Chevrolet" markas Eiropas tirgū, vēsta aģentūra "Automotive News" ar atsauci uz GM valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāju Stīvu Girskiju.

Amerikāņu autoražotājs nolēmis atteikties no "Chevrolet" markas Rietumu un Austrumu Eiropā sarežģītās ekonomiskās situācijas dēļ šajos reģionos un nepieciešamības dēļ reorganizēt visu GM pārstāvēto marku biznesu.

Šobrīd "Chevrolet" tirgus daļa Eiropā ir tikai aptuveni viens procents. Un pašreizējie finansiālie rādītāji neapmierinot GM vadību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!