Kā medijiem norādījis vietējās policijas pārstāvis, avārijas iemesls bijis slidenajiem ceļa apstākļiem neatbilstoši liels braukšanas ātrums. Aculiecinieki atklāj, ka 30 gadus vecais autovadītājs ar "BMW i8" ietriecies ceļa norobežojošā barjerā.
Pēc provizoriskas informācijas, šāds "BMW i8" ar pilnu testa ekipējumu salonā ir aptuveni 200 tūkstoš eiro vērts. Iespējams, būtisko bojājumu dēļ automobilis vairs nav atjaunojams.
Atgādinām, ka šis nav pirmais gadījums, kad "BMW" testa pilots izraisa avāriju uz koplietošanas ceļiem. Kādam "BMW" algotajam izmēģinājumu braucējam 2012. gada rudenī avārija lielā braukšanas ātrumā maksājusi pat dzīvību, ar 3. sērijas sedana hibrīda versijas prototipu, ietriecoties kravas automašīnā.
Jau ziņots, ka "BMW i8" sērijveida versija tika prezentēta aizvadītā gada rudenī Frankfurtes autoizstādē. Nepilnus 4,7 metrus garais hibrīds ar 362 zirgspēku jaudīgu hibrīda spēka agregātu, kas apvieno 231 ZS jaudīgu 1,5 litru trīscilindru benzīna turbopūtes dzinēju, kas sajūgts ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, un 131 ZS elektromotoru, kas sajūgts ar divpakāpju transmisiju. Šie motori spējīgi darboties kā atsevišķi, tā arī kopā.
Tikai ar elektroenerģiju "BMW i8" spējīgs nobraukt līdz 35 km distanci ar ātrumu līdz 120 km/h. Akumulatoru uzlādei no tradicionālās elektroligzdas būs nepieciešama pusotra stunda. Savukārt komponējumā ar benzīna motoru spēkrats no vietas līdz 100 km/h paātrinās 4,4 sekundēs un maksimāli sasniedz 250 km/h. Ar pilnu degvielas tvertni "BMW i8" spējīgs nobraukt līdz 500 km distanci. Benzīna motora vidējais degvielas patēriņš ir 2,5 litri uz 100 km.