Kompānija "Toyota" jau otro gadu pēc kārtas kļuvusi par vislielāko autoražotāju pasaulē. 2013. gadā japāņu kompānijai izdevies realizēt 9,98 miljonus automobiļu, kas ir par 2,4% vairāk nekā gadu iepriekš, vēsta aģentūra "Bloomberg".
Pašā Japānā "Toyota" pārdeva 2,29 miljonus automobiļu, kas ir par 5% mazāk nekā 2012. gadā. "Toyota" markas lielākais eksporta tirgus ir ASV, kur tika pārdoti 2,24 miljoni šī koncerna automobiļu (ieskaitot "Lexus" un "Scion"), kas ir par 7,4% vairāk nekā gadu iepriekš. Nākamais "Toyota" lielākais tirgus ir Ķīna, kur 2013. gadā tika realizēti 917 tūkstoši spēkratu.
Otrs lielākais autoražotājs pasaulē 2013. gadā bija amerikāņu koncerns "General Motors" (GM), bet trešais – vācu koncerns "Volkswagen", kas realizējuši attiecīgi 9,71 un 9,7 miljonus automobiļu. Realizācijas starpība starp GM un "Toyota", kas 2012. gadā bija aptuveni 460 tūkstoši automobiļu, pērn samazinājies līdz 270 tūkstošiem vienību.
2014. gadā "Toyota" plāno savu realizācijas apjomu palielināt līdz 10,32 miljoniem automobiļu, ieskaitot 2,3 miljonus vienību ASV tirgū (par 3% vairāk nekā 2013. gadā). Savukārt Japānas tirgū pasaulē lielākais autoražotājs paredz kritumu par 5%.