Nedēļas nogalē tika aizvadīta amerikāņu futbola finālspēle "Super Bowl", kura pie tālrādes ekrāniem pulcē vairāk nekā simts miljonus skatītāju ASV. "Super Bowl" finālspēles translācijā ir viens no visdārgākajiem reklāmas raidlaikiem pasaulē – 30 sekunžu rullīša izvietošanas cena sasniedz līdz pat piecus miljonus ASV dolāru.
Katru gadu lielākās korporācijas "Super Bowl" pārraidei gatavojas ļoti nopietni, šo dārgo reklāmas ētera laiku cenšoties piepildīt ar pēc iespējas efektīvākām reklāmām, netaupot budžetu arī to izstrādē.
Portāls "Delfi" piedāvā izlasi ar autoražotāju pārraidītajām TV reklāmām šāgada "Super Bowl" finālspēles raidlaikā.
“Honda” un Brūsa Vilisa apskāvieni
“Volkswagen” un inženieru spārni
“Ford” hibrīds un vēl nebijusi reklāma
“Hyundai” un vienmēr pasargāt gatavais tētis
“Jaguar” un britu nelieši
“Chrysler” un Bobs Dilans
“KIA” un vēl nepieredzēts luksuss
“CarMax” – vislielākais lietoto auto tirgotājs ASV
Aizpildi savu laiku ar “Jeep”
“Chevrolet” pikaps un romantiskais bullis
Mazā un izveicīgā “Maserati” pārspēks
“Need for Speed” filmas reklāma
“Toyota” un Mapeti
“Audi” reklāmai radīts briesmīgākais suns pasaulē
“Volkswagen” atklājis ideālās reklāmas formulu
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit