Šāgada pirmajos divos mēnešos kompānija "Audi" pārdevusi 242,4 tūkstošus automobiļu – par 383 vienībām vairāk nekā "BMW". Tādējādi Ingolštatē bāzētais autoražotājs izvirzījies līderībā "premium" segmentā pēc pārdoto automobiļu skaita pasaulē, vēsta aģentūra "Bloomberg".
Šogad "Audi" realizāciju palielinājis par 9,3 procentiem, turklāt lielākais kāpums bijis februārī. "Audi" panākumi skaidrojami ar pieprasījuma augumu pēc jaunās "A3" modeļa saimes (+43%), īpaši sedana, kā arī apvidus automobiļa "Q7" (+32%). Šogad "Audi" plāno ražošanā ieviest 17 jaunu vai modernizētu modeļu.
Savukārt "BMW" realizācija šāgada divos pirmajos mēnešos pieaugusi par 8,9% – līdz 242 017 vienībām. Līdz šāgada beigām "BMW" plāno atgūt līderību "premium" segmentā, piemēram, ieviešot 4. sērijas "Gran Coupe" un markas pirmo priekšpiedziņas modeli 2. sērijas "Active Tourer".
Nozares speciālisti lēš, ka 2014. gadā "BMW" pārdos 1,77 miljonus automobiļu, "Audi" – 1,66 miljonus; bet "Mercedes-Benz" – 1,56 miljonus. Ja šīs prognozes piepildīsies, tad "BMW" pirmo vietu "premium" segmentā pēc pārdoto automobiļu skaita pasaulē saglabās desmito gadu pēc kārtas.