"Maserati Ghibli" ir īstais auto, pie kura apstāties, ja apnikuši lietišķie, racionālie, praktiskie un ekonomiskie pētījumi un reāla pirkuma meklējumi mazajā un kompaktklasē. Tas ir domāts tiem, kas grib baudīt kaut ko lielu, skaistu, eksotisku, neparastu un ātru. "Maserati Ghibli" ir "Fiat" koncerna izaicinājums vācu "premium" grandiem "Audi A6", "BMW" 5. sērijai un "Mercedes-Benz" E-klasei. Piecus metrus garš un visai smags, ar divu turbīnu V6 dzinēju bruņots (410 ZS), tas spēj sasniegt 100 km/h 5,6 sekundēs un burtiski izstaro spēku, dinamiku un bagātību.
"Ghibli"... Kas tas par vārdu? Tā ir firmas klasika – kā "Aston Martin DB7" vai "Lotus Elise". Pirmais "Ghibli" debitēja 1967. gadā ar vēl lielāku V8 motoru un tikai divām durvīm. Un ar karsta, spēcīga vēja vārdu. Tā ir firmas tradīcija. Jau pirms "Ghibli" bija "Maserati Mistral" (nosaukuma izcelsme – vēss ziemeļrietumu vējš, kas pūš no Vidusjūras uz Franciju), tāpat arī Sahāras smilšu vētra "Simun". Bet "Ghibli", ja vēlamies prozaisku tulkojumu, faktiski ir tas pats "Sirocco" – karsts Sahāras dienvidvējš, kura vārdu mazliet vēlāk izmanto "Volkswagen Scirocco", atstādams "Maserati" tā senāko, Lībijā lietoto nosaukumu.
Konkursa "Latvijas Gada auto 2015" 220 m2 stendā ir:
1. "Maserati Ghibli" (Latvijas pirmizrāde);
2. "Jeep Cherokee" (Latvijas pirmizrāde);
3. "Mini Cooper S" (Latvijas pirmizrāde);
4. "Honda Civic Tourer";
5. "Mazda3";
6. "Nissan Qashqai";
7. "Opel Insignia Country Tourer";
8. "Škoda Rapid Spaceback";
9. "Latvijas Gada auto 2014" titula ieguvējs "Škoda Octavia".