Izstāde 'Auto 2014' Ķīpsalā
Foto: DELFI
Ar 34 695 cilvēku apmeklējumu ir noslēgusies starptautiskā autoindustrijas izstāde "Auto 2014", kas no 11. līdz 13. aprīlim norisinājās Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā.

Atlabstot Latvijas ekonomikai, uzlabojas arī cilvēku maksātspēja un atjaunojas interese par jauniem automobiļiem, par ko liecina arī auto izstādes apmeklējuma dinamika. Starptautisko auto izstādi Rīgā šogad apmeklējuši par deviņiem procentiem vairāk cilvēku nekā pērn.

Izstādē "Auto 2014" piedalījās pavisam 184 uzņēmumi un pārstāvji no deviņām Eiropas valstīm – Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Polijas, Vācijas, Somijas, Zviedrijas un Baltkrievijas.

Jau tradicionāli izstāde "Auto 2014" apvieno četras tematiskās sadaļas – jauno vieglo un apvidus automobiļu ekspozīciju "Auto", komerctransporta, industriālās tehnikas un loģistikas nozaru uzņēmumu izstādi "Transporta tehnika", autoservisa aprīkojuma, automobiļu remonta piederumu un auto piederumu izstādi "Auto mehānika", kā arī Austrumeiropas lielāko tūninga šovu "Auto Exotica".

Kā spožākie izstādes "Auto 2014" notikumi bija vairākas Latvijas mēroga pirmizrādes: jaunās paaudzes apvidus automobilis "Jeep Cherokee", universālis "SEAT Leon ST", jaunās paaudzes sportiskais hečbeks "MINI Cooper S", tāpat šajā izstādē debitēja arī dažādu jau pazīstamu modeļu speciālās versijas. Tomēr īpašais pārsteigums bija "Maserati Ghibli", ko izstādes pirmajā dienā prezentēja konkursa "Latvijas Gada auto" stendā kā pretendentu uz 2015. gada galveno titulu.

Savukārt tūninga tematiskajā sadaļā "Auto Exotica" apmeklētāju uzmanību visvairāk piesaistīja pārbūvētais amerikāņu muskuļauto "Dodge Challenger" ar 1011 zirgspēku jaudu. Tikmēr inženiertehnikas brīnumu cienītājus priecēja "Nissan Juke R", kas aprīkots ar 800 ZS jaudīgo "GT-R" superauto motoru un šasiju. Turklāt šogad "Auto Exotica" ekspozīcijā bija vairāk auto tūninga projektu no ārvalstīm nekā iepriekšējos gadus.

Atgādinām, ka pērn izstādi "Auto 2013" trijās dienās apmeklēja 31 977 interesenti, kas bija par 10% vairāk salīdzinājumā ar gadu iepriekš.

Izstādi "Auto 2014" organizēja Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!