"Līzinga darījumu apjomu pieaugums vērojams visos automašīnu segmentos, un tas rāda, ka iedzīvotāju noskaņojums turpina uzlaboties. Lai gan pieņemts uzskatīt, ka auto iegādē dominē emocionāli argumenti, līzingā iegādāto auto izvēli aizvien pamatā nosaka tādi racionālie kritēriji, kā tehniskā komplektācija, uzturēšanas izmaksas un cena. Piemēram, lielākā daļa spēkratu ir ar dīzeļdegvielu darbināmu dzinēju, kuriem ir raksturīga lielāka degvielas ekonomija," stāsta Kaspars Sausais, "Swedbank" līzinga eksperts.
"Pērn jauno auto segmentā savu uzvaras gājienu turpināja apvidus automašīnas, kas par populārāko iedzīvotāju izvēli kļuva jau 2012. gadā. Turklāt šāda tendence vērojama ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā un Lietuvā," norāda Sausais.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit