Koncerna "Fiat Chrysler Automobiles" vadītājs Serdžio Markione plāno "Alfa Romeo" kompāniju pārveidot par neatkarīgu nodaļu šīs itāliešu markas reorganizācijas ietvaros. Tādējādi "Alfa Romeo" kļūs par patstāvīgu marku, gluži kā "Maserati" un "Ferrari", vēsta aģentūra "Automotive News".
Šobrīd "Alfa Romeo" ir "Fiat" struktūrā kopā ar "Lancia" marku, "Fiat Professional" komerctransporta nodaļu un sporta nodaļu "Abarth".
Pēc provizoriskas informācijas, Markione par "Alfa Romeo" markas jauno statusu paziņos 6. maijā, prezentējot jau ceturto kompānijas attīstības stratēģiju pēdējo desmit gadu laikā.
"Fiat" vadība jau ilgu laiku nespēj panākt plānoto "Alfa Romeo" markas automobiļu realizācijas apjomu. Pirms četriem gadiem koncerna vadība plānoja, ka 2014. gadā "Alfa Romeo" spēs pārdot pusmiljonu automobiļu gadā, tomēr pērn šī itāliešu marka realizēja tikai 54 tūkstošus spēkratu, kas ir par 54% mazāk nekā gadu iepriekš.
"Alfa Romeo" turpmāk pilnībā atteiksies no priekšpiedziņas modeļiem, iecerējis Markione. Visu jaunāko "Alfa Romeo" automboiļu pamatā būs modulārā platforma, kas būs izgatavota sadarbībā ar "Maserati". Gaidāms, ka pirmo reizi jaunā šasija tiks izmantota "Giulia" sedana pamatā, kas tirgū konkurēšot ar "BMW" 3. sērijas modeli.
Vēl "Alfa Romeo" nākotnes piedāvājumā plānots liela izmēra sedans, kompakts un vidēja izmēra apvidus automobilis, vidēja un liela izmēra kupeja, kā arī rodsters.
Jaudīgākajā versijā "Alfa Romeo" automobiļi tikšot aprīkoti ar sešcilindru motoru, ko izstrādājuši "Ferrari" un "Maserati" speciālisti.
Itālijas koncerns cer "Alfa Romeo" padarīt par globālu marku – tās automobiļus varēšot nopirkt ne tikai Eiropā un Ziemeļamerikā, bet arī Tuvajos Austrumos un Āfrikā.