BMW M3
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "BMW" nākamās paaudzes sportiskajam sedanam "M3" un kupejai "M4" apsver uzstādīt četricilindru motoru, kas nomainītu līdzšinējo sešcilindru agregātu, intervijā izdevumam "Motoring" atklājis "M GmbH" nodaļas produktu plānošanas vadītājs Karstens Praiss.

"Ja mums izdosies radīt automobili ar mazāku masu, tad ir ļoti ticams, ka mums izdosies arī sasniegt vēlamos dinamiskos raksturlielumus arī ar četrcilindru motoru," paskaidroja Praiss.

Pēc viņa vārdiem, automobiļa dinamiskos raksturlielumus var uzlabot ar daudz jaudīgāku motoru, toēmr "BMW" pašlaik lielu uzmanību velta nākamo modeļu svara samazināšanai, kā arī degvielas ekonomijas uzlabošanai un kaitīgo izmešu daudzuma samazināšanai motora izplūdē.

Tāpat "BMW" sportiskās nodaļas "M GmbH" pārstāvis Praiss norāda, ka lēmums pašreizējās paaudzes "M3" un "M4" modeli aprīkot ar sešcilindru turbomotoru, aizstājot iepriekšējo V8 atmosfērisko agregātu, daudzējādā ziņā tika pieņemts ar mērķi samazināt automobiļa masu.

Atgādinām, ka jaunais "BMW M3" un "M4" tika prezentēts pērnā gada nogalē. Abi modeļi aprīkoti ar trīslitru sešcilindru turbomotoru, kas attīsta 431 zirgspēka jaudu un 550 ņūtonmetru griezes momentu.

Ņemot vērā jauno automobiļu vidējo dzīves ciklu, nākamās paaudzes "BMW M3" un "M4" tiks prezentēti ne ātrāk kā pēc sešiem gadiem.

Atgādinām, ka ar četrcilindru motoru bija aprīkots pirmās paaudzes "BMW M3". Atkarībā no izlaides gada un modifikācijas tas tika komplektēts ar 2,3 vai 2,5 litru atmosfērisko dzinēju, kas atkarībā no versijas attīsta 195 līdz 238 zirgspēku jaudu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!