Jaunā 'Opel Insignia' realizēta jau 100 tūkstošos vienību
Foto: Publicitātes foto
Jaunās paaudzes "Opel Insignia" modelis, kas tirdzniecībā debitēja pagājušā gada rudenī, realizēts jau 100 tūkstošos vienībās.

Lielbritānijā, Spānijā un Nīderlanē šāgada pirmajos četros mēnešos "Insignia" bija sava segmenta tirgus līderis. Vienlaikus kā pircēju otrā izvēle tas tiek atzīmēts Beļģijā, Itālijā, Austrijā, Šveicē un Norvēģijā. Arī Vācijā, uzrādot iespaidīgu tirdzniecības pieauguma koeficientu 46% apmērā, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušajā gadā, "Opel Insignia" ieņem otro vietu savā segmentā.

Paplašinātajā "Opel Insignia" modeļu klāstā īpaši ievērojams un atzīstamu popularitāti guvis "Insignia Country Tourer". Tas papildina jau iepazītā "Sports Tourer" lomu kā elegants ģimenes un biznesa universālis ar izturīgiem aizsargpaneļiem, apakšdaļas aizsargplāksni, pilnpiedziņu un turbo dzinēju ar augstu griezes momentu, modinot piedzīvojumu garu ikvienā. Šīs iezīmes jau apmēram pieciem procentiem "Insignia" pircēju liek izvēlēties tieši "Country Tourer".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!