Lielbritānijā, Spānijā un Nīderlanē šāgada pirmajos četros mēnešos "Insignia" bija sava segmenta tirgus līderis. Vienlaikus kā pircēju otrā izvēle tas tiek atzīmēts Beļģijā, Itālijā, Austrijā, Šveicē un Norvēģijā. Arī Vācijā, uzrādot iespaidīgu tirdzniecības pieauguma koeficientu 46% apmērā, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušajā gadā, "Opel Insignia" ieņem otro vietu savā segmentā.
Paplašinātajā "Opel Insignia" modeļu klāstā īpaši ievērojams un atzīstamu popularitāti guvis "Insignia Country Tourer". Tas papildina jau iepazītā "Sports Tourer" lomu kā elegants ģimenes un biznesa universālis ar izturīgiem aizsargpaneļiem, apakšdaļas aizsargplāksni, pilnpiedziņu un turbo dzinēju ar augstu griezes momentu, modinot piedzīvojumu garu ikvienā. Šīs iezīmes jau apmēram pieciem procentiem "Insignia" pircēju liek izvēlēties tieši "Country Tourer".
"Opel Insignia" tiek piedāvāts ar trīs dzinēju alternatīvām: benzīna, dīzeļdegvielas un LPG (sašķidrinātā gāze) un to jauda ir no 120 ZS līdz 325 ZS "OPC" sportiskajā versijā.
Vienlaikus ekonomiskākais un videi draudzīgākais ir "Insignia 2,0 CDTI". Divu litru dīzeļa turbodzinēja CO2 izmešu daudzums ir tikai 99 g/km versijām ar 120 ZS un 140 ZS. Četru un piecu durvju modeļi ar sešpakāpju manuālo transmisiju kombinētajā ciklā patērē vien 3,7 litrus degvielas uz 100 kilometriem.
Kopš pirmās paaudzes "Opel Insignia" pārdošanas uzsākšanas 2008. gada beigās, tā godalgoto tehnoloģiju un veiksmīgā dizaina dēļ pārdotas jau vairāk nekā 600 000 "Opel Insignia" pirmās paaudzes vienību. Šajā laika periodā arī iegūti vairāk nekā 50 nacionālie un starptautiskie apbalvojumi. Jaunais "Opel Insignia" turpina godalgu iegūšanas tradīciju.