Kompānija "Porsche" pašlaik izstrādā jaunu četrcilindru opozītmotoru saimi saviem nākotnes modeļiem. Visiem šiem agregātiem būs degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēma un turbopūte, bet vismazākajiem no tiem darba tilpums būs 1,6 litri, vēsta britu izdevums "Car".
Pēc žurnāla informācijas, "Porsche" 1,6 litru turbomotors attīstīšot 210 zirgspēku. Gaidāms, ka tas tiks uzstādīts topošajā rodsterā, kas markas piedāvājumā tiks pozicionēts pakāpienu zem "Boxster". Tajā pašā laikā "Car" informācijas avots uzsver, ka šis dzinējs varētu arī nemaz nenonākt kādā no "Porsche" modeļiem. Nav izslēgts, ka to iegūtu kāda no "Audi" vai "Volkswagen" sportiskajām modifikācijām.
Pārējos četrcilindru motora modifikācijas "Porsche" ir apstiprinājis oficiāli. Šīs markas modeļi iegūs divu un 2,5 litru dzinējus ar jaudu attiecīgi 290 un 365 ZS (400 un 470 Nm). Šāds motors tiks sajūgts vai nu ar sešpkāpju manuālo pārnesumkārbu, vai septiņpakāpju sekvenciālo "PDK" transmisiju.
Šādus četricilindru motorus, pēc provizoriskas informācijas, iegūšot "Boxster", "Cayman" un pat "Cayenne" modelis.
Atgādinām, ka jau šobrīd "Porsche Macan" ir pieejams ar divlitru četrcilindru benzīna motoru. Versijā ar šo četrcilindru dzinēju kompaktais apvidus automobilis līdz 100 km/h paātrinās 6,9 sekundēs un maksimāli sasniedz 223 km/h.