Kompānija "AvtoVAZ" no šāgada 1. jūlija "Lada" markas automobiļu izplatītājiem spēkratus piegādās tikai pēc iepriekšēja pasūtinājuma. Šādu lēmumu – pāreju uz jaunu piegāžu formātu – Krievijas autoražotājs pieņēmis, lai samazinātu uzņēmuma zaudējumus, kas līdz šim radušies pārprodukcijas dēļ.
Šis lēmums ir tikai daļa no "AvtoVAZ" kopējā plāna autoražotāja darba optimizācijai, kas paredz izdevumus samazināt par desmit miljardiem rubļu (210 miljoniem eiro). Kā medijiem atklājis "Lada" automobiļu ražotāja vadītājs, pagaidām uzņēmums zina, kā ietaupīt astoņus miljardus (168 miljonus eiro).
Līdz šim "AvtoVAZ" patstāvīgi sadalīja kvotas auto dīleriem un piešķīra tiem tādus spēkratus, kādus uzskatīja par vajadzīgu. Rezultātā autosalonos bieži nonāca tādi modeļi vai to komplektācijas, kas tirgū ir maz pieprasītas.