Ekspedīcija sākās Marokas ziemeļu pilsētā Tanžerā un sniedzās cauri četrām valstīm un trim laika joslām kopumā 27 stundas. Frenkels finišēja Gudvudā tieši līdz ar tur notiekošā Ātruma festivāla atklāšanu, kopumā nobraucot 1 968 kilometrus.
Kā medijiem atklājis pats pilots, ekspedīcijā vienas diennakts laikā piedzīvojis krasus klimata maiņas apstākļus – kā spēcīgu negaisu, tā arī pamatīgu tveici. Tāpat viss neesot gājis tik gludi, jo bija jāpasēž arī nopietnos satiksmes sastrēgumos.
Tādējādi šī ekspedīcija ar "Mercedes-Benz" ir pietuvojusies degvielas ekonomijas Eiropas rekordam, kas 2012. gadā tika uzstādīts ar "Ford Mondeo", 46 stundās ar vienu bāku nobraucot 2 536,4 kilometrus no Helsinkiem līdz Oslo. Šim mērķim bija nepieciešami 70,92 litri degvielas, vidēji patērējot 2,79 litrus uz 100 km.
Pasaules rekords degvielas ekonomijā ar sērijveida automobili tika uzstādīts ASV ar "Volkswagen Passat", kas ar 73 litriem dīzeļa nobrauca 2 617 kilometru.
"Mercedes-Benz E 300 BlueTec Hybrid" ir aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kas apvieno 2,1 litra dīzeļdzinēju (207 ZS un 500 Nm) un 20 kW elektromotoru. Režīmā, kad abi šie motori darbojas reizē, automobilis līdz 100 km/h spēj paātrināties 7,5 sekundēs un maksimāli sasniegt 241 km/h.