"Hyundai ix35 Fuel Cell" ekspedīcija tika uzsākta Norvēģijas galvaspilsētā Oslo, bet pēc tam devās uz Zviedrijas pilsētām Malmi un Gēteborgu, bet brauciens noslēdzās Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā.
Ceļojums tika aizvadīts 10 stundās ar vidējo braukšanas ātrumu 76 km/h. Pēc finiša automobiļa borta dators liecināja, ka degvielas tvertnē palicis ūdeņradis, ar ko pietiktu vēl 10 kilometru distances nobraukšanai.
"Hyundai ix35 Fuel Cell" ir aprīkots ar 136 zirgspēku elektromotoru un 24 kWh litija jonu akumulatoru komplektu. Enerģiju elektromotoram iegūst ūdeņraža un skābekļa ķīmisāks reakcijas rezultātā, bet izplūdē nonāk tīrs ūdens.
Tirdzniecībā Eiropā šis ar ūdeņradi darbināmais apvidus automobilis nonāca 2013. gada jūnijā. Pirmie sērijveida eksemplāri tika nogādāti Kopenhāgenā, kur atvērta pirmā ūdeņraža uzpildes stacija Dānijā.