Sekojošajos krīzes gados šie skaitļi samazinājās pat padsmitkārt, savukārt 2011. un 2012. gads aizvien uzskatāmāk rādīja, ka apetīte sāk atgriezties reizē ar iespējām. Jo neparastāks ir izrādījies pagājušais gads, rāda jaunais "Kapitāla" Latvijas uzņēmēju iecienītāko luksusauto apkopojums: pat pieprasītāko modeļu vidū ir bijuši gan strauji kāpumi, gan tikpat vērienīgi kritumi.
Pagājušajā gadā būtiski mazāk pirkti pat tādi nemainīgie uzņēmēju pieprasītāko auto TOP 45 līderi kā "BMW X6" (pērn – 51; pirms gada - 68) un "BMW X5" (pērn – 47; pirms gada – 57).
Turklāt būtisks kritums piemeklējis arī pārējos trīs iepriekšējā saraksta pirmā piecnieka modeļus – "Porsche Cayenne Diesel" (28 pret 46 gadu iepriekš), "Land Rover Range Rover Evoque" (22 pret 45) un "Mercedes-Benz CLS 350" (11 pret 20).
Taču, kā rāda jaunais "Kapitāla" TOP 45, ir bijuši arī ieguvēji – dubultojies par muižu uz riteņiem sauktā "Land Rover Range Rover" pieprasījums uzņēmēju vidū (36 pret 18 gadu iepriekš), šim auto kļūstot par pagājušā gada ceturto pieprasītāko luksusauto juridisko personu vidū. Audzis arī pieprasījums pēc "Audi Q7" (36 pret 16), "Mercedes-Benz GL 350" (30 pret 11) un īpaši pēc jaunā "Jaguar XF" (jau 10 iegādāti auto).
Latvijas uzņēmēju iecienītāko luksusauto TOP 45, kā arī ekskluzīvāko pērn Latvijā reģistrēto automašīnu TOP 10, speciāli "Kapitālam" veidojuši pazīstamie publicisti Lato Lapsa un Kristīne Jančevska.