No visiem ASV tirgū pārdotajiem automobiļiem periodā no janvāra līdz maijam 36,5 procenti bija tieši apvidnieki, kamēr sedanus iegādājās vairs tikai 35,4% jaunu auto pircēju. Trešie populārākie ASV tirgū ir pikapi, kuru īpatsvars tirgū ir 13,1%.
Kā uzskata "IHS Automotive" speciālisti, apvidus automobiļu popularitāte ASV tirgū aug, jo tie apvieno sevī ne tikai tipiskās vieglo automobiļu īpatnības, bet arī augstāku sēdpozīciju, augstāku klīrensu, komfortablāku balstiekārtu, plašāku salonu un pastāvīgo pilnpiedziņu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit