Koncerns "Volkswagen" (VW) plāno paātrināt modeļu gammas atjaunināšanu, par piemēru ņemot informācijas tehnoloģiju giganta "Apple" principu, kas paredz vairāku produktu modernizāciju reizi gadā. Vācu autoražotājs plāno operatīvi izzināt vajadzības un vēlmes tirgū, pēc kā adaptēt savu produkciju atbilstoši tām. Tā intervijā aģentūrai "Bloomberg" apgalvojis koncerna priekšsēdētājs Martins Vinterkorns.
Kā liecina VW koncerna dokuments, kas nonācis "Bloomberg" rīcībā, vācu autoražotājs plāno izveidot darba grupu ar 40 līdz 60 augstākā līmeņa vadītājiem. Šim kolektīvām būs jāizstrādā alternatīva attīstības stratēģija, kura aizstās tradicionālo principu, kad jaunas paaudzes modelis iepriekšējo nomaina ik pēc septiņiem gadiem.
Kā norāda Vinterkorns, mūsdienu reālijā nepieciešama daudz ātrāka izstrāde, piemēram, elektromotoru un automobiļa borta datora tehnoloģiju jomā.
Šoruden Vinterkorns prezentēs jaunu koncerna attīstības stratēģiju "Future Tracks" 2018. līdz 2025. gadam. Viens no uzņēmējdarbības plāna elementiem būs automobiļu savstarpējās saziņas sistēmas izstrāde. Tāpat autoražotājs plāno palielināt ražošanas jaudas un attīstīt tehnoloģijas, kas ļauj samazināt degvielas patēriņu.
Šogad VW cer pirmo reizi pastāvēšanas vēsturē pārdot vairāk nekā 10 miljonus automobiļu, bet līdz 2018. gadam izlaides apjomā apsteigt pašreizējo izlaides apjoma līderi – "Toyota" koncernu. Šim nolūkam vācu koncerns tuvāko četru gadu laikā savā attīstībā plāno investēt 84,2 miljardus eiro.