Koncerns "Volkswagen" (VW) plāno paātrināt modeļu gammas atjaunināšanu, par piemēru ņemot informācijas tehnoloģiju giganta "Apple" principu, kas paredz vairāku produktu modernizāciju reizi gadā. Vācu autoražotājs plāno operatīvi izzināt vajadzības un vēlmes tirgū, pēc kā adaptēt savu produkciju atbilstoši tām. Tā intervijā aģentūrai "Bloomberg" apgalvojis koncerna priekšsēdētājs Martins Vinterkorns.
Kā liecina VW koncerna dokuments, kas nonācis "Bloomberg" rīcībā, vācu autoražotājs plāno izveidot darba grupu ar 40 līdz 60 augstākā līmeņa vadītājiem. Šim kolektīvām būs jāizstrādā alternatīva attīstības stratēģija, kura aizstās tradicionālo principu, kad jaunas paaudzes modelis iepriekšējo nomaina ik pēc septiņiem gadiem.
Kā norāda Vinterkorns, mūsdienu reālijā nepieciešama daudz ātrāka izstrāde, piemēram, elektromotoru un automobiļa borta datora tehnoloģiju jomā.