Pirmajā pusgadā Latvijas uzņēmumi iegādājušies 4 213 jaunus transportlīdzekļus ar pilnu masu līdz 3,5 tonnām, kas ir 12% kāpums salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn. Auto iegādes finansēšanas risinājumu starpā šogad strauji augusi pilna servisa auto līzinga jeb auto nomas popularitāte, ko izvēlējušies piektā daļa uzņēmumu. Savukārt auto izvēlē dominē "Volkswagen" (VW) markas vieglie auto pelēkā vai baltā krāsā, secināts autonomas un līzinga uzņēmuma "Sixt" veiktajā Latvijas uzņēmumu autoparku analīzē.
Jaunu auto iegādi uzņēmumi galvenokārt finansē ar līzinga starpniecību – 50% no transportlīdzekļiem ir iegādāti, izmantojot līzinga kompāniju sniegtos finansēšanas pakalpojumus, bet 30% no uzņēmumu jaunajiem auto iegādāti, izmantojot pašu kapitālu. Visstraujākā izaugsme novērota pilna servisa auto līzinga un auto nomas segmentā, kurā iegādāto auto īpatsvars ir sasniedzis 20%, pērn pirmajā pusgadā fiksēto 14% vietā.
Analizējot uzņēmumu autoparkus, redzams, ka joprojām populārākie ir auto ar dīzeļdzinējiem – tie veido 66% jeb 2 785 no uzņēmumu iegādātajiem auto. Benzīna dzinēji tiek izvēlēti divkārt retāk – tikai 32% auto. Savukārt ar gāzes iekārtu aprīkotu auto izvēlējušies tikai nepilni divi procenti uzņēmumu.