Automašīnu "Subaru" dīleris Ziemeļvalstīs "Subaru Nordic AB" cer, ka "Subaru" automašīnas Latvijas auto tirgū iekaros 4-5% tirgus daļu, ceturtdien žurnālistiem sacīja "Subaru Nordic AB" pārstāvis Torbjorns Lilruds.
Viņš stāstīja, ka 2013. gadā "Subaru" automašīnu tirdzniecība pasaulē auga par 10%. Visstraujāk šīs auto markas pārdošanas apjomi auga ASV – par 24%; Japānā – par 15%; kā arī Ziemeļvalstīs – par 17%.
Savukārt Baltijas valstīs 2013. gadā "Subaru" zīmolam labāk veicies Igaunijā, kur pārdošanas apjomi gada laikā auga par 12%. Turpretī Lietuvā un Latvijā "Subaru" pārdošanas apjomi nebija iepriecinoši, jo pieaugums gada griezumā vien bijis 1%.
Pēc "Subaru Nordic AB" pārstāvja teiktā, "Subaru" tirgus daļa Igaunijā un Lietuvā patlaban ir 5%, bet Latvijā – ap 2%. Tāpēc arī dīleris nolēmis koncentrēties uz Latviju, lai šajā tirgū "Subaru" tirgus daļa sasniegtu 4-5%.
Neskatoties uz to, ka Latvijas auto tirgus stagnē un tas ir pārpildīts, "Subaru" zīmola pārstāvji ir pārliecināti, ka Latvijas auto tirgus palēnām augs un tam ir potenciāls.
Jau ziņots, ka šā gada jūlijā autotirgotājs "TC Motors" kļuva par "Subaru" autorizēto dīleri un atvēra jaunu "Subaru" autosalonu Rīgas centrā, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja "TC Motors" pārstāve Kristina Golovkina.
Uzņēmums "TC Motors" kopš 1998. gada ir "Jeep" un "Chrylser" automobiļu izplatītājs. Kopumā auto biznesā "TC Motors" darbojas jau 15 gadu un šajā laikā ir pārdevis vairāk nekā 3200 jauno automobiļu.
"TC Motors" autosalons atrodas Rīgā, Krasta ielā 40.
Kā liecina "Firmas.lv" informācija, SIA "TC Motors" pērn strādājusi ar 5 474 051 eiro apgrozījumu un 40 297 eiro peļņu.