Kluba "Motoaplis" pilots Andrejs Grīnbergs motošosejā startē jau kopš 2003. gada un šo vairāk nekā desmit gadu laikā daudz kā ir pieredzējis. Ka lielākos savus panākumus viņš min Latvijas čempiona titulu "Superbike" klasē 2012. gadā, kā arī šīs pašas klases Baltijas vicečempiona titulus 2012. un 2013. gadā. Lai arī šī gada kalendārā atlicis vēl viens posms, ir jau skaidrs, ka jaunais trases rekorda autors šosezon izcīnīs savu trešo Latvijas čempiona titulu.
Tomēr šogad apņemšanās bija jārealizē, un uz to tika pamatīgi strādāts: "Ļoti daudz strādāju ar sevi, gan fiziski, gan garīgi, kā arī, protams, treniņi trasē. Ar visām plānotajām trases rekonstrukcijām šogad Biķerniekos sanāca tikai vienas sacensības un attiecīgi tikai viena iespēja rekorda labošanai." Viss izdevās, kā sportists bija iedomājies, tomēr priekšnosacījumi rekorda uzstādīšanai nebija ideāli.
"Ļoti nervozēju par mainīgajiem laika apstākļiem un sacensību dienā četras reizes mainīju riepas. Trase nebija ideāli sausa, un laiks varēja būt vēl labāks, manā ideālajā trajektorijā bija peļķe, kuru nācās apbraukt, un asfalts vietām vēl bija mitrs, " sarežģītos apstākļus skaidro Andrejs.
Pilots uzsver, ka rekorda sasniegšanā un moto sacensībās kā tādās ļoti svarīgu lomu spēlē motocikla izvēle un tā tehniskā sagatavotība. "Visu laiku biju braucis ar "Yamaha" motociklu, tomēr, sākot ar 2010. gadu, pārgāju uz BMW. Kad izlaida jauno modeli ("BMW S 1000 RR"), daudzi teica, ka nekas labāks nav izdomāts," tā savu izvēli par labu BMW markas motociklam komentē divkārtējais Latvijas čempions.
Turpinot Andrejs stāsta par sava BMW sporta motocikla priekšrocībām: "BMW atbilst visām manām prasībām. Salīdzinoši ar citu ražotāju markām tas vadās ļoti viegli, kā tāda rotaļmašīna, tas ir ērtāks, vieglāks un ar to ir viegli braukt." Tāpat pozitīvi esot tas, ka "S 1000 RR" modelis jau no rūpnīcas nāk pietiekoši sagatavots lietošanai sacensību režīmā.
Tā, piemēram, nav jāiejaucas dzinējā – pietiek ar ievadītu jaunu datora programmu sporta režīmam. Protams, ka ir jāmaina arī izplūdes sistēma, un vēl dažas lietas, lai pilnvērtīgi sagatavotu spēkratu sacensību režīmam, tomēr sagatavošanas darbi esot ievērojami mazāki kā citu marku motocikliem.