"Opel Calibra" tobrīd varēja lepoties ar virsbūves viszemāko aerodinamisko pretestību no visiem sērijveida automobiļiem, neatkarīgo balstiekārtu, pilnpiedziņas sistēmu papildus aprīkojumā un tiem laikiem moderniem benzīna motoriem.
Ar 115 zirgspēku jaudīgo divu litru dzinēju "Opel Calibra" spēja paātrināties līdz 203 km/h, kamēr šī motora versija ar četriem vārstiem uz cilindru un 150 ZS ļāva divdurvju automobilim sasniegt 223 km/h. Turklāt šis spēkrats tiem laikiem bija ekonomisks – ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš 16V versijai bija 7,7 litri uz 100 km.
"Opel Calibra Turbo" debitēja 1992. gadā un tika komplektēta ar 204 ZS jaudīgu divu litru turbopūtes motoru. Savukārt speciālajā "Keke Rosberg Edition" versijā automobilis ieguva 2,5 litru V6 dzinēju ar 170 ZS.