Šoruden autoražotājs "Opel" laidīs tirgū jaunu automašīnas modeli "Adam Rocks", iepazīstināšanai ar kuru vācu autorūpniecības gigants izvēlējies Rīgu.
Kā informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļā, vācu autoražotājs uz Rīgu ir atvedis aptuveni 700 auto mediju pārstāvjus no dažādām Eiropas valstīm, lai viņi piedalītos jaunās automašīnas "Adam Rocks" testēšanā. "Opel" pasākums Rīgā risināsies līdz pat 16.septembrim.
Pasākumu organizē SIA "Baltijas ceļojumu grupa" sadarbībā ar vācu kompāniju "Grass Roots Germany GmbH". Rīga pasākuma sarīkošanai esot izvēlēta, jo tā "ir dzīva un dinamiska pilsēta, kurā ir daudz neatklāta", kas arī piesaistījis uzmanību.
Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas priekšsēdētājs Maksims Tolstojs uzskata, ka šāda mēroga pasākums liecina, ka arī lieli uzņēmumi novērtē Rīgas kvalitatīvo darījumu tūrisma piedāvājumu. Šāda žurnālistu daudzuma ierašanās noteikti popularizēs Rīgu pasaulē un piesaistīs gan pasākumu rīkotājus, gan tūristus, cer domnieks.
Iepriekš Rīga līdzīgu pasākumu piedzīvoja pirms septiņiem gadiem.