"Mūsu uzdevums ir atdot šim savulaik lepnajam automobilim kādreizējo spožumu, pilnībā restaurējot tā komplektējošās detaļas un saliekot no jauna," sacīja Bebris.
Četrdurvju brūnas krāsas auto, kas no konveijera noripoja tālajā 1957. gadā, RMW darbnīcā Jaunmārupē nonāca septembra sākumā no Baltkrievijas. Lai gan automašīna bija braukšanas kārtībā, tās vizuālais izskats liecināja par cienījamu vecumu un ievērojamu nolietojumu.
Pašlaik norisinās automobiļa virsbūves tīrīšanas darbi. Lai 57 gadus vecais dzelzs rumaks atgūtu bijušo godību, RMW meistariem būs jāiegulda rūpīgs darbs vismaz gada garumā, atklāja Bebris.
"Bentley S" karkass izgatavots no presētā tērauda, bet durvis, motora pārsegs un bagāžnieks – no alumīnija. Jaunā tipa četru durvju metinātā tērauda virsbūve 1955. gadā nomainīja iepriekšējo R-tipa virsbūvi, kas ar dažādiem uzlabojumiem un izmaiņām tika ražota jau kopš 1946. gada.
"Bentley S" varēja lepoties ar pilnīgi jaunu ārējo izskatu – atšķirībā no R tipa automobiļa tam bija par trim collām garāka riteņu garenbāze un tas bija zemāks, taču bez samazināta gabarītaugstuma. Spēkratam bija palielināts bagāžas nodalījums, gaitā mīkstāka balstiekārta ar elektriski vadāmu aizmugurējo amortizatoru kontroli. Turklāt "Bentley S" bija vieglāk vadāms, ar uzlabotu bremžu sistēmu un palielinātu dzinēja jaudu.
Autobūves kompānija "Bentley Motors" laikā no 1955. līdz 1959. gadam kopumā saražoja 3 538 šādus luksusa "bentlijus".